Pages

Thursday 6 August 2015

Happy Birthday Papa

Yesterday it was special person birthday it was my papa birthday and he was at Samoa so I decided to see him on Skype give him speech so I made up one in Samoan and here is my speeches.


I would just like to the only dads that promoted is you papa.
Oute avea lenei taimi oute faamanuia atu ai le aso soi fua osi ou tama pele i lou loto o “Tunai Ioane Teloma” Papa ia o le fiafiaga o matou loto mo matou agaga ua mafai ai e oe le Tama ona e aulia mai ai nei tausaga e tele mo oe Papa matou te tatalo pea i le Atua ia tau mamao ese mai mai ia te oe.matou te tatalo foi i le Atua ia foai le malosi ma toe faaupopo nisi aso se tele o lou soifua aua le tausia osi tatou aiga ae le gata i lea o lou feagai ai ma mea fai o le nuu male lotu e ui lava na toese le Tina e pele i matou loto ae le galo pea oulua i lua galuega lelei sa lua faia moi matou le fanau faafetai mo mea uma sa e faia mo mo au Dad oute alofa tele mo oe o faamanuiaga ia mai ia Tunai Sipou Teloma .Failuga.PJ.Ioane.Gauula.Sulieti. Masi lou aiga o Teloma Family. So I love you papa I wish you all the best in the whole world I know nana will be happy for you and I know that those people who are with will spoil you I hope you enjoy your birthday

No comments:

Post a Comment